...

Jag fortsätter nu här. Nu såg att han var online för några min sen, men nej, han har inte läst mina meddelande. Det känns lite som allt är kört nu. Kommer han svara senare? Ska jag vänta nu? Varför är det så svårt för honom att bara skriva något tillbaka. Jag vet att han är dålig att skriva allmänheten som han sagt. Men är det så svårt att skriva någon vänligt tillbaka. Det är lättare för mig om han skriver tillbaka, sen kan ta det lugnt. Det är så svårt just nu, vet inte mer vad ska göra. Bara håll ut det värsta, och börja acceptera det allt att han vill/ kan inte träffa mig ...Är jag så blåögd.Men nu kommer han skriva tillbaka något. Jag vet han svarar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0