Hösten

Idag känns det riktig nu att hösten har kommit. Det regnar, och det blåser på riktig. Det finns så många tankar just nu i min huvudet, hur det kommer vara nu under hösten. Kommer mitt liv förändras nu eller inte. Jag tänker ibland för mycket. För några dagar sen drömde jag om en arbetskollega, jag vet inte att drömde om honom. Han gillar mig. Det är redan från början när började jobba där. Det har gått i två år, men vi är bara arbetskollegor och vänner. Inget mer. Sist såg honom även på fest, han bara le. Han såg säkert när vi dansade. Kommer jag ha chans att träffa denna killen under hösten eller inte. Det är frågan som kommer upp u huvudet. Jag vill träffa honom, men han har för mycket på gång och har inte riktig tid att ses. Bara att ta en dag i taget och leva i nuet. Mitt mobil börjar bli för jobbig igen, ibland det funkar dåligt, jag köpte det för 1,500kr för över ett år sen. Funderar ibland att köpa igen i phone, men inte helt nytt. Nu kollade lite runt här. Kostar en del, men ska inte köpa nu på en gång. Just nu har allt annat som tar extra pengar. Jag tror att nästa månad kommer serva bilen och kolla. Nov har besiktning också. Jag vill klara det denna året, att bli godkänd. Nu är jag tillbaka på tinder, kollar läget. Jag skrev inget presentation där, och denna arbetskollega är där igen. Vi hade match på badoo, när han kom skriva med mig. Ska får se om det kommer match nu här mer. Kanske är han inte aktiv där mer. Ska får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0