Jag orkar inte mer...

...när jag gick sönder. Jag var i köket, diskade och alla tårarna bara började rinna igen, jag gråter fortfarande....allt gör bara så himla ont i hela min kroppen. Först J, att hon lämnar allt disk kvar och sitter bara i sitt rum....jag ville inte att hon ska vara den ensam barn...jag saknar hennes syskon som är i himlen. Om allt skulle varit annorlunda. Jag kan inte stoppa gråta...Maten är i ugnen. Snart klart. Och jävla dummskalle är jag. Ja, jag måste får nån svar nu av honom. Skickade bara en frågetecken, kanske han svarar nu. eller bara skiter i mina meddelande nu, Jag vet att skulle inte gjort det, men vill att han ska svara någonting. Jag kan inte ändra mig, jag har inte tålamod bara. Nu är livrädd att han kommer blocka mig kanske helt. Nu stängde av mobilen, vet att kommer kolla hela tiden då mobilen, och vänta att han ska svara. Nu såg att han var ca en timme sen online. Sen var han borta i 4 timmar. Jag kan inte sluta att tänka på honom....jag kan inte...ger aldrig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0