Onsdag

Det är onsdag. En helt vanlig dag. Nu är det kväll, det blåser ute och solen är ute nu. Det känns riktigt höst nu. Dags att packa ner sommarkläderna och ta fram varmare kläderna. Tiden bara går, det händer inget nytt i mitt liv. Allt är som vanligt. Nästa helg är jag ledig och vi planerar att gå ut igen. Dansa och ha kul. Det ska bli kul att vara fri igen. Den känsla finns kvar...att träffa någon. Igen känner jag att börjar tappa honom, denna killen. Han har inte mer hört av sig, och vill inte själv heller skriva honom. Jag tänker fortfarande på honom. Det finns kvar intresse. Om man bara kunde träffa honom helt plötsligt någonstans. Jag har tänkt på det. På fredag är jag ledig, skulle jobbat, men bytte dag. Det var bättre att är ledig då. Hinner ha en egen dag, men ska åka iväg och handla lite grejerna hem. Det är s¨å konstig , på tinder, det är ingen match, fattar ingenting att får jag ingen match nu, eller måste byta bilden. Men kommer snart försvinna även där. Jag måste göra det, har mina egna planer och önskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0