Sista dagarna

..de bara går. På jobbet. Hemma. Igår började sticka ny tröjan, det går men sakta. Det känns bra att sticka den nu på kvällarna och efter jobbet i några timmar. Jag klarade att vara borta i nästan två dagarna från FB. Nu gick bara in och kollade. Det händer inget nytt och försöker nu minska att vara online ofta. Förhoppningsvis blir det bättre , att kollar inte ofta runt där. Det känns bättre redan att inte vara där hela tiden. Den vecka har bara i två dagar kvar att jobba, sen är ledig helgen. På söndag ska ta J till köpcentrum. Hon ska ha nya sovkläderna och ville ha nya tofflor. Det finns möjlighet att köpa för henne de som hon behöver. Jag funderar att åka nån helg med henne till Ikea kanske. Hon skulle vilja ha den hylla som jag har. Jag börjar ta det lite i taget. Hon känner inte så nöjd med sitt rum och vill ha det lite finare nu. Jag har den ansvar mest att hon ska må bra. Jag gör min bästa. Det är inte så lätt alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0