Sjukstuga

J har varit hemma idag, hon är förkyld. Hon ville inte stanna hemma, men förklarade att hon kan inte gå till skolan, när hon har snuva och nu även slemmig hosta. Idag köpte hostmedicin, igår nässpray. Hoppas att hon blir bättre imorgon, men hon kommer stanna hemma även imorgon. Det börjar kännas att även hon har smittat mig nu, men dricker min morgondricka nu. Jag hoppas att blir inte sjuk nu efter henne. Allt går som vanligt. Jag tror att satsar att träna där på gym. Provar den första månaden hur det går. Men tänkte träna minst två-tre dagar i veckan. Det finns gamla maskiner, men det kostar inte så mycket som alla andra gym tar. Idag hade träningsvärk lite, inte mycket. Det blir säkert bättre med tiden, när har kommit igång. Jag tränar med gamla arbetskamrat. Hon kan bara före kl 15 dagarna. Då har bestämt att vi kan de dagar jag är ledig nu,annars kör vi egen race. Det går framåt att sticka min tröja, det ser ut jättefin nu, har börjat framdelen redan idag. Det går sakta men räknar just nu ca 3-4 veckor. J kommer att får ny mobil, eller pappas gamla mobilen. Han ska köpa ny mobilen, J är lite besviken att hon får alltid gamla mobilen. Jag tycker också att det är dåligt gjort att ge sin gamla mobilen till sin dotter. Han är snål för allt. Jag tänkte smsa honom och skriva att vi planerar jul och nyår, och frågar direkt om J ska vara hos honom eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0