Söndag och valdag

Idag är det val och jag hann rösta i sista timme. Det känns bra, men nu är det bara att vänta resultat, men kommer inte orka vara uppe för länge. Imorgon ska börja tidigt , kl7 redan. I två dagar ska göra städlistor och fixa allt annat. Nu kom överens med D, att tar bilen till jobbet. Att han kan ta den från jobbet. Han behöver det igen, att använda släp. Såklart hjälper jag honom. Jag hjälper alltid mina vänner så gott jag kan. Idag lånade J-s pengar att fick åka och köpa kattsand och tanka bilen. Det är dyrt att tanka bilen, allt är på kredit. Nu hoppas att får en normal lön denna månad. Planen är att betala av halva skulden denna månad. Sen planer köpa för J lite till sitt rum. Kanske ska åka med henne till Ikea, nån dag när har tid. Nu tänker jag ha mer koll på pengar och planera bättre min ekonomi. Det är inte lätt, men vill inte handla för mycket, eller mer på kredit. Vill bli av mina lån men tar några år till nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0