Söndagmorgon

Det är söndagsmorgon, kunde inte sova och vaknade en timme före alarm. Så många tankar snurrar igen i huvudet. Nu börjar planera lite jul, det är inte säker men kanske kommer J åka till pappa, de ska till Polen. Och jag kommer vara då alldeles ensam. Det vill inte jag vara, alltid tänker jag under jul att hoppas nästa år är inte jag ensamma. Men är van att vara ensamma varje jul. Det känns tuffaste period, att vara ensam. Men har inga som skulle bjuda mig att fira med någon. Alla har sina familjen att fira med. Jag hatar den känsla, är alltid så ledsen och det gör så ont i hjärtan när man kollar på FB, I år tänker stänga av FB/ messanger, och inte visa mig alls där. Jag vill helst inte alls använda det mer så ofta. Jag vill inte logga in, om kan göra det. Sen skulle vilja se, om någon ser mig att jag är inte där. Kanske ska göra det. Jag har sakta börjat med detta, att använda mindre. Jag delar inte så ofta mer inlägg, delar inte varje steg där vad jag gör. Det känns bättre att hålla sig lite borta där. Nu ska hoppa i duschen och fixa mig innan det är dags att cykla till jobbet. Ja, idag ska jag cykla dit. Sen på kvällen måste köra J till kalas, eller kommer hon åka med någon kompis. Det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0