Sönder fortfarande

Jag försökte vara utanför FB , klarade bara ca 18 timmar. Igen loggade in, grattade två av mina vänner som fyller år. Han har inte läst min meddelande. Han hade en ny inlägg, gillade det. Det har inte gått över, känner mig så nere fortfarande, men måste vara stark. Det gör så ont just nu. Men kan inte göra inget just nu. D skickade meddelande idag, smsa honom bara. Skrev ungefär att orkade inte skriva/ prata igår med någon. Han skulle lämna nyckeln idag, men hörde inte av nu. Jag vill tillbaka bara min nyckel, inte prata med honom om det hur jag mår. Han kanske kommer förstå att det är någonting fel. Jag vill bara släppa allt detta, men det går inte. Jag har haft de känslorna så länge jag lyssnar min magkänsla men det leder inte vidare just nu. Det är bara stopp, en paus. Jag måste ta det lugnare just nu. Det är en jobbig period, att jag känner att har ingen lust att umgås med någon, eller att prata om det hur jag känner. Det är ingen som vet hur jag har insidan just nu, ingen som vet hur jag känner, hur ledsen jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0