Vänner kommer och går

Nu har jag en vän mindre på fb. Hon tog bort mig som vän. Det gör absolut ingenting att vi är inte mer vänner, men känner mig sårad lite att hon bara tog bort mig. Det visar bara hennes svaghet, inget mer. Jag undviker henne redan på jobbet, och vi prata inte heller så mycket på jobbet. Det är bättre utan henne nu. Jag promenerade idag till jobbet och tillbaka hem. Det är så skönt vädret. Imorgon ska ta cykeln som vanligt. Jag tänkte bara passa på nu när det är fortfarande fint ute. Igår började jag virka mormorsrutor. Jag har garnrester kvar för mycket och tänkte använda de. Sen ska sy ihop em täcke här hemma. Nya kläderna har jag slutat att köpa, försöker ha kvar de som jag har. Om behöver köper något mer hållbar. På tradera finns en hel del att fynda. Jag köper inte mer de billigaste plagg som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0