Det finns alltid hopp...

Livet är inte alltid dans på rosor, livet är en berg och dalbana. Det behövs att själv vara starka och inte ge upp hoppet, inte ge upp sina drömmar. Man ska ha en god energi i sig själv, och inte låta någon annan att komma så nära, som vill göra illa. Det finns folk som förstår inte andra, som förstår inte vad man gått genom, man känner inte folk, man kan inte lita på alla. Alla är inte vänner, man kan inte öppna upp sig till någon som har en dålig energi. Jag har börjat lära mig mer och mer om det allt och vill lära känna mig bättre, bättre min själen, bättre lära sig min egen kropp. Att bygga en god energi i sig själv, att tänka mer positivt. Jag har haft det jobbigt under de sista åren, jag har gått genom för mycket, jag har blivit sårad för många gånger, har litat på folk, som "känner " mig, men de vill bara använda mig, finns folk som ville illa mig, men låter ingen mer att göra det. Jag står på mina egna ben nu. Jag är stark. Jag börjar bygga min egen värld i min kropp. Ingen som kan komma och det min energi mer. Jag tänker nu mer på mig själv, tänker inte på andra mer. Vi lever i ett liv, ingen som kan komma säga till mig hur jag ska vara, hur ska jag leva mitt liv. Det är vändpunkt nu i mitt liv.... det var någonting som har börjat vakna upp i min egen kropp, som jag börjar vakna upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0