Ledsen ....igen

Jag är så ledsen , igen....för ofta just sista tiden. Det är ensamhet som gör just nu så ont, att blir lättare ledsen och tårarna kommer lättare. Jag känner att är stark, men det är vid gränsen när bara orkar inte snart inget mer. Mitt eget liv. Jag vet inte hur jag kan komma ut i denna svårta hålen. Ofta handlar det nu om min ekonomi, och tandläkarkostnaden, som kommer bli högre än hade räknat, för att nu måste det göras något annat innan kan fixa de framtänderna. Jag vet inte hur kommer klara med allt att kunna betala de räkningar. Snart känner att måste ta nytt lån... Semester kommer och vet inte även det, om kan åka bort, om har råd för det. Om nu mamma kommer skicka pengar lite när fyller år, kan jag sakta ta det lugnt. Det är tufft, mest just för att har bostadsbidrag bara 500kr, för att betalar varje månad 1500kr. Annars skulle ha det normalt ekonomisk. Jag hoppades att kommer kunna ha sparade bankkonto nu tiotusen, men kommer inte upp dit nu. För att måste betala extra internet, och sen bilskatt i denna månaden. Jag försöker att inte tänka på det. Inga mina vänner vet om min situationen, jag vill inte prata med vemsomhelst om det. Om man bara skulle ha någon nära...men det har jag inte. Imorgon ska låna bilen till D under dagen, han ska boka släp och köra bort skräp som vi hade samlats. Sen är det J som ska åka till sin papp imorgon kväll. Hon ska packa imorgon...sade att hon ska göra det tidigare, men nä...det går inte att prata med henne. Om tre veckor kommer jag fylla år, jag vill inte tänka på det. Jag kommer att vara ledig denna helgen och har redan planerat vad ska göra. Jag och J ska iväg, mot Lund och Malmö. Många mina fb vänner kommer gratta på fejjan, men jag tänker inte på det. Det är alltid tungt att vara " ensamma" när jag fyller år, jag har ju J, men önskar att ha någon bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0