När allt känns bara så meningslös....

...när man känner sig så dåligt. Det kom bara helt plötsligt. Jag vet inte vad är det som hände med mig, men känner mig så illabehandlad just nu. Saknaden är för stor efter någon, mest av allt just en person som finns i mitt liv. En person som är min vän, men problem är att haft känslorna tidigare och känner att de känslorna börjar komma tillbaka. Jag har hållit mig för länge med de gamla känslorna , jag är så rädd för det. Tårarna bara kom....och att imorgon ser honom. Jag håller mig stark, jag har gjort det så länge. Om det allt börjar kännas mer och mer störande inom mig, måste jag ta helt avstånd av honom. Han är redan varit ihop med sin flickvän, de är förlovad i två år...men har redan ibörjan en känsla att de kommer inte vara ihop för länge. Och är livrädd att han kommer bli ihop med en annan tjej. Om det kommer hända så, kommer jag bestämma att inte mer att ha kontakt med honom. Man känner att det är han som finns i min väg, det är någon som har varit i mitt liv, att jag är inte medveten om det. Det är en tecken...det är bara att hålla sig stark och vara positiv. Imorgon kommer J hem, det känns så tråkig att hon kommer igen hem. Och hennes pappa planerar redan resa till Spanien. Han har ett bättre liv nu, än jag har. Men gör mitt bästa att hon ska vara glad. Hon är allt för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0