När man börjar hitta sig själv

Igår har det varit en bra dag. Jag började med och mer tänka på mig själv. Att bryta den mönster och lämna den gamla jag och sträcka händerna upp och se ljuset. Jag hittade på Youtube en meditationvideo/inlägga att följa. Bara stängde av allt och bara lyssnade, slappnade av , tog kontakt med min personliga spirit...det kändes u hela kroppen, så skönt känsla. Men hade så ont i ryggen under hela meditationen...När jag hade nästan klart och började komma tillbaka vakenhet, ringde D....var det meningen med detta. Varför ringde han just då...Jag kommer fortsätta att ta de stunder att vara i mig själv nu. Jag behöver rensa ut allt detta negativitet som jag har kvar i kroppen, sen kan jag börja får ljuset och kärleken in i mig. Det blir en jobbig resa, men vet att kommer klara den resa att hitta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0