När någon sticker ...

...som igår fick känna. Jag blev så ledsen att blev stickat på de här viset. Att D skrev i gruppen ungefär att jag ska vara idag samma tid där och om vi är taggat. Att han skrev även mitt namn, det gjorde så ont. Ifrågasätte om jag inte skulle komma klockan 14. Sen svarade att jag skulle inte skriva den i gruppen...då kände mig illabehandlad. Efter det var så ledsen och nere...känner det fortfarande att vill inte alls gå dit nu. Men bara att ha den falska leenden på sig. Han skulle kunnat säga det lite trevligare sätt...och samtidigt känner mig ledsen ...för att känner de känslorna komma tillbaka nu...det gör så himla ont. Att känner att kommer vara minder och mindre ute med där. Bara att vara stark och inte visa sina känslorna. Idag tänkte gå dit vid kl14, men ska ta en långa vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0