Paus...

Igår tryckte jag "pause" knappen. Det känns just nu att behöver avstånd från allt. Igår gick bra att vara ute, hjälpte till med vattenväxter, vi åt tårta. Allt kändes bra, men efter det när kom jag hem, skickade bara meddelande till D, skrev bara att plockade några fimpar vid parkeringen, och tack för kalaset...han svarade efteråt...men öppnade aldrig hans meddelande, såg bara att han började -super bra Tiina...det var som jag såg. Jag skickade även bilderna. Senare hade han lagt upp i gruppchatten bilderna, men inte hade ork att läsa denna meddelande heller. Det känns just nu för mycket med honom. Igår var allt som vanligt,vi prata, vi skatta, han kramade mig som varje gång. Det är bara så mycket som jag känner med honom. Jag är helt säkert att han ska ringa mig snart , han märker säkert att jag mår inte bra. Det känns nästan alltid samma tid, när jag mår så dåligt. När man känner så ensamt, att man inte har någon. Det gör ont men kan inte själv göra inget mot det, att inte känna så. Bara att vara stark och inte visa den sida av mig till andra. Om en vecka kommer jag fylla år, och vill bara vara med min J, vill inte prata med någon, vill inte det. Jag funderar lite att åka förbi Kristianstad, det finns den nya köpcentrum där. Det ligger på vägen, och det behövs ta en paus på vägen. Men sen till problem, att kanske kommer jag köpa för mycket...men har redan räknat ut att kommer inte handla något till mig själv. Det finns för mycket som jag skulle behöva, men tänker alltid om jag verkligen behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0