Skillnaden..

Jag försökte att kolla mina räkningar igen och började kolla igen min tandläkarkostnaden, och räknade ihop. Innan jag kan börja fixa mina lösa tänderna, betalar jag de andra ca tiotusen redan. Sen kostar allt att fixa de lösa tändrna ca tjugotusen, men kollade upp vad kostar samma sak hos Folktandvården, det kostar ca fem-sextusen...fy vilken skillnaden och hur mycket kan jag spara istället....jag har varit i kö i stan nu i två år... sist ringde svarade de att måste vänta i minst ett år till, nu har jag väntat det året, sen är i kö i Jämjö, där skulle komma hösten...Nu funderar att ringa och kräva att komma i stan...att har väntat i två år. Jag tror inte att kommer fixa mina tänderna där nu när det kostar mindre hos annan tandläkare. Jag har inte råd att betala den, och vill inte ta nytt lån. Jag vet inte vad ska göra nu, men det är sak som måste fixa nu i år. Om jag kommer nu fixa hos privat, kommer jag inte ha nån semester och stannar alla veckorna hemma...och det vill jag inte helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0