Utan J

Nu är jag hemma, utan J. Hon är nu i Stockholm, stannar tills fredag. Det blir några dagar utan henne, det känns bra att kunna vara själv under de dagarna. Tiden går bara så fort. Imorgon är jag ledig, ska tvätta hennes rums fönster, de är de sista som behövs tvätta. Sen måste städa hemma, handla mat hem, och tvätta bilen, ska se om hinner göra det imorgon eller någon annan dag. Det börjar bli varmare igen, det känns ok, men känner mig hela tiden för trött. Det är våren ju. Idag lånade bilen till D, han var så ledsen på morgonen. Han berättade att hade bråkat med sin mamma och syrran igår. Jag blev ledsen för det. Det känns även hos mig, om han är ledsen. Men livet är inte så lätt heller alltid. Han och annan kille i gruppen, hade slängt allt skräp nu. Det kommer hela tiden ny , att plockas. Sen hade han dammsugit bilen , och tankade lite. Han är min hjälte, och min bästa vännen. Nu ska hoppa i duschen och sen tar bara lugnt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0