Allt blir bra när man börjar tänka annorlunda

Just nu bröt jag ihop...tårarna började rinna...hur man kämpar och det känns inte just nu så bra tills jag läste en text som knäckte i hela mig. I mitt liv har haft för mycket negativt för ofta känner jag det att klarar inte det, hur ska jag klara det och det, vad ska göra, alla de frågorna. Det är så tufft nu. Speciellt ont gör det att prata med J, att förklara för henne, att har det jobbigt, att inte ha pengar. Hon vet det , hon ser och förstår. Jag är livrädd att vara med de två hyrorna, men samtidigt känner att jag får inte tänka så, istället måste tänka att det kommer lösa. Allt kommer lösa. Jag gör så gott jag bara kan. Det är svårt, men det kommer ordna sig med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0