Äntligen hemma.

Nu är vi hemma igen, och kommer ta det lugnt nu tills J-s skola börjar och jag börjar jobba. Tiden rinner för snabbt iväg. Precis kollade min lönebesked och kommer får lite mer som hade räknat ut själv. Det är också semester pengar nu, men de pengar behöver jag extra nu verkligen. Jag går back just nu, lever på lånat pengar just nu. En vecka kvar, sen kommer lönen. Det känns tufft med livet just nu, det är en berg och dalbanan. Jag börjar tänka eller jag försöker det göra, att tänka mer positivt och inge vara så negativ med mitt liv just nu. Jag vet inte hur kommer det gå med jobbet just nu, personalchef vill prata med mig, jag är rädd, men jag har min förklaring för det att jag bröt ihop denna dagen. Jag fick min läxan , och ta lärdom av det. Aldrig mer kommer jag ta andras skit, andra som bara skiter i sitt jobb. Aldrig mer kommer jag jobba för andra. Jag måste tänka bara på mig. Jag är det som är viktigaste. Idag var i Malmö, hade en tid till trådning. Nu har fina ögonbryn, hur länge de håller fina nu. Men måste hålla koll på det, och ta hand om, att behöver inte gå salong så ofta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0