Back @work

Igår började jag jobba igen. Det gick helt ok, jag tog det lugnt, inget stress, som det brukar vara alltid. Det var jobbig bara i början när gick dit, den känsla tog över, att vara osäker om vill fortsätta jobba där eller vill hitta annat jobb. Jag försöker ta det lugnt just nu. Det kommer bli tufft på jobbet, när kommer flytta. Jag känner redan nu lite orolighet att inte klara mig med flytten, betala dubbel hyror. Pengar som jag inte har faktiskt. Jag ville betala av så snabbt som möjligt den sista lånet, men nu går det inte bara. Det kommer vara tufft i början när vi flyttar, det kommer behövas köpa en liten del. Men har ingen val. Min plan är att flytta sakerna sakta, om jag inte hittar någon som kan bo här. Jag skulle behöva de pengarna. Jag tänkte lägga upp igen annons på Fb, det måste finnas någon, kanske någon som behöver bo någonstans någon vecka eller en viss tid. Det kommer lösa säkert. Idag ska åka med J, hon ska köpa ny ryggsäck, hon har redan bestämt. Hon ska köpa med egna pengar. Hon måste börja ta ansvar att köpa sakerna med egna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0