Dags att jobba...snart

Igår märkte att ny schema hade kommit upp. Allt kan förändra , det vet man inte om man är kvar på jobbet. Jag har inte än fått något mer svar de jobb jag sökte. Bara Life hörde av sig, och fick inte denna tjänsten... men ska inte ge upp hoppet. Bara bita ihop och hoppas bättre lycka. Nästa vecka hoppas även får svaret om kommer får den lägenheten eller inte. J frågade redan när jag kommer får svaret. Hon är nog intresserad av att flytta dit med. Det känns bra när var på visningen. Att får flytta till en trea, känns rätt för båda oss. Jag börjar känns mig ensamt igen, när jag ser andra la upp sina fina bilderna, när man är tillsammans med sina kärleken. Men tänker att jag är inte ensam och kommer träffa någon med. Bara att ha öppna ögonen. Ekonomi är värsta som jag tänker nu mycket på. Lönen kommer nästa torsdag, men har en stor uppgift nu när fixar de sista tänderna. Men känns rätt skönt när har fixat mina tänderna, behöver inte mer tänka på de. Det är en tufft period, när har lagt upp så mycket pengar för de. Och använt allt min sparade pengar, och tagit nytt lån. Jag hatar det mest av allt, att pengar inte räcker till allt. Men är glad att jag kan spara pengar, men lite surt att var tvungen att ta ut allt sparande. Men sånt är livet. Nästa månad kommer bli lite bättre, när kommer får igen bostadsbidrag som vanligt. Idag tar bara lugnt hemma, ska läsa boken. Igår reserverade en ny bok, som är klar att hämtas. Jag fick tipset av en instavän. Hon läser mycket såna böckerna. Sen ska gå träna senare ikväll. Jag har inte varit där i nästan en hel veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0