Det händer

Det händer nu , äntligen. Vi fick lägenheten, ja...igår ringde de och berättade. Jag gråt at lyckan, men det kan bli just nu två dubbel hyror. Men hoppas att kommer slippa det. Det finns säkert någon som behöver lägenheten, lade upp på min sidan nu. Sen ska vänta, innan lägger upp på olika sidorna. Det känns just nu lättnad. Jag tänkte så mycket och be att får denna lägenheten. Just nu tar det bara ett steg i taget. Sakta men säkert. Min tanke är att börja packa redan nu lite, att ha de gjort. Planering är viktigaste, måste samt hitta ny någon som kan hjälpa mig. Jag har inga riktiga vänner, men hoppas att kan fråga D, han kommer säkert hjälpa mig med flytten. Jag är så glad för det att det händer nu, även J är glad. Det blir lite längre bort, men område är bättre än här. Lugnare, och mycket naturen runt om. Igår körde dit och tog med henne en promenad. Hon var nöjd och kommer trivas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0