Hemma

...egen efter en liten resa. Först blev det Göteborg, sen blev det båtresa till Polen. Det gick bra med allt, det var skönt att resa bort lite. Att bara glömma livet här. Men är allt tillbaka just nu, mitt liv här som jag vill förändra helt nu. Det kommer vara tufft nu under de närmaste månader. Det kommer bli en dyr utgift, men sen är det klart. Att bara komma igen på fötterna. Jag vet att kommer ut iden svarta hålen, igen. Nästa vecka kommer igen at gå till en visningen. Jag hoppas att nu kommer det vara min tur. Det är plats 14 för mig nu. Förra veckan hade en visningen men var borta då. Det känns mycket inom mig just nu, när har alla de känslorna som är kvar i mitt hjärta. Att lämna allt det gamla bakom. Att får bara känna älskad av någon. jag saknar någon fortfarande, det gör bara så ont i hela mig. Jag är stark och vet att kommer träffa " honom". Han som kommer öppna igen mitt hjärta... På tisdag ska vi åka iväg, för några dagar. Till Lund och Malmö, bokade en tid via Lets deal, ska fixa mina ögonbrynen. Det känns att jag vill mer att ta hand om mig. Att vara fin för min egen skull. Det behövs att klippa även mina hår lite nu, de har äntligen börjat växa ut mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0