Livet måste gå vidare

Nu har jag varit på jobbet en vecka, det känns lite berg och dalbana. Det finns fortfarande kvar de känslorna att hitta annat jobb, men samtidigt vill inte sluta. Den vecka har tagit bara lugnt, ingen stress. Jag hinner klart med mina rum, men har inte varit klar samma tid när andra är klara. Det är bättre att ta det lugnt, vill inte igen gå sönder. Samma sak tänkte nu när ska jobba helgen, det är ingen ide att gå tidigare , jag vill inte jobba gratis. Det finns inte än någon som skulle bo o min lägenheten, några har hört av sig men inte mer. Nu sökte upp även denna tjej som ville hyra månadsvis min lägenheten. Hon har ingen boende efter september nu, så att hon ska höra av sig mig. Men märkte att airanb har tagit bort allt info jag skrev. Vet inte hur ska komma i kontakt med henne. Jag kollade på fb , kanske såg henne där, men är osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0