När man inte vill

...börja jobba . Det känns just nu så tufft. Jag måste bara vara stark nu att visa att jag är inte så svag. Ingen som känner mig så väl på jobbet, och att inte öppna till någon via sociala medier heller. Att ha bara de närmaste vänner runt om mig. Jag vet att är stark, jag har inget val. Mest av allt är fortfarande orolig med dubblahyror. Imorse skickade meddelande till studentkåren, om de har studenter utan bostad och kanske kan bo i min lägenheten någon månad, eller vecka, eller två. Det skulle underlätta mig mycket. Sen är det med jobbet. Jag söker vidare annat jobb, och har tagit beslut nu att om jag kommer hitta nu något annat, kommer jag sluta där. Det är mest ofta just bara extrajobb, men det kan man börja med och sen vidare har man chans att får tillsvidare jobb. Jag är på väg i alla fall mot rätt vägen. Det är den känsla som jag har. Det känns rätt bara just nu. Det kommer lösa med allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0