Semester

...går vidare. Idag ska åka mot Skåne, stannar i Lund och imorgon halva dagen i Malmö. Att fixa mina ögonbryn lite extra, att bli fint . Nu väntar att de tjejerna ska komma som stannar hos våran lägenheten. Igår skrev de att de kommer före kl15. Jag svarade att de ska höra av sig när de är på väg. Nu är jag mest orolig men min ekonomi. Det kommer bli extra tufft, den månaden. Det blir sista gångerna, hos tandläkare, att fixa de sista tänderna. Det är svårt att använda nu allt pengar som jag har på alla konton, sen är det botten. Men måste vara stark och klara genom det allt. Imorgon har nästa visningen, vet inte hur många gånger måste gå dit, att får en lägenheten. Jag vill flytta så fort jag bara kan, vill inte bo kvar här på vintern. Jag önskar att får lägenhet längre bort från trafiken. Det är så störande här. Snart ska börja jobba igen, bara de sista två veckorna kvar.Om är ärlig nu vill inte alls att gå dit igen, jag bara vill inte vara där mer. Allt tänker jag hur jag var den sista dagen när jag bröt ihop helt, det var gränsen. Jag vill inte höra mer personal prata med mig, vill inte ha de frågorna, hur jag hade semester, eller frågorna vad jag gjorde. Det känns just nu så jobbigt med det allt som gäller just jobb. Jag måste hitta annat jobb, nu kommer ta det mer allvarligare att söka nytt jobb. Det här är inte hållbar mer, särskilt efter det nya system med, att man blir mer sliten, och kroppen håller inte så mycket. Att man inte orkar inte göra någon annat som man älskar att göra. Det kommer bli bättre snart med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0