Sista dagarna

Semester börjar bli slut för i år. Det har varit en berg och dalbana. Det har varit tuffa och jobbiga dagar, men samtidigt glada dagarna när jag kunde ha lite leende på läpparna. Det känns jobbigt just nu att gå tillbaka till jobbet, när man känner sig nertryckt fortfarande. Men måste vara just nu starkaste och gå vidare med mitt liv. Jag har framför mig nu tuffaste månader. Att flytta snart och hoppas att hitta annan jobb nu också snart. Att börja ett nytt kapitel i livet. Idag slutade med en bok, och nu ikväll började med en annan bok, på engelska. Den är ganska tjock men det känns spännande och mycket läsvärd. Jag känner att jag behöver förända mig själv att börja må bättre. Jag mår dåligt , har gjort det länge. Bara att ta det lugnt, och minska att använda t ex sociala medier, och att vara hela tiden i mobilen. Det är för att har inget annat att göra. Men känner att stör min hälsa att har använt så ofta mobilen. Nu funderar att kl21 kommer stänga av helt mobilen. Jag har fortfarande sömnproblem och det är jobbig att inte sova hela natten. Men hoppas att när vi kommer att flytta kommer jag kunna sova bättre. Jag behöver förändra mig mycket nu. Även det vad jag äter, känner ofta att har svullen mage. Äter jag fel, vad äter jag fel. Tränar jag fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0