Årets sista måndag

….var ag ute med D, och plockade skräp. Det blev 9 säckar att plocka nere vid kusten. Vi pratade lite hela tiden, men ville hela tiden prata om något annat. Jag vågade ta upp den. Nu fick jag lite svar på mina frågorna. Det som är mellan oss. Han är fortfarande ihop med sin sambo, och vill inte att hon ska veta att vi har något. Han vet inte hur det går, när de kommer gå isär helt, måste han hitta bostad, och det är inte läge för honom utan jobb. Sen sa ungefär, att han kan inte flytta in hos mig, att har katterna...Senare började han mer att ta upp det hela vad det finns mellan oss. Han sa att han har ju känslorna med mig, att jag gillar honom. Och han gillar det med när vi är tillsammans, men han vill inte ha sex med känslorna. Han frågade om jag skulle kunna ha sex utan känslorna, han vet att har känslorna och är lite osäker om klarar det hela. Han vill bara sex just nu med mig, vi kan inte bli något seriöst. Inte just nu. Jag vet att det kommer bi vi, snart. Nu sist han frågade att ungefär höra av sig, vilken dag, eller när vi kan ha sex....jag vill det ju men att bli sen ledsen, det blir svårare. Han vill inte såra mig. Men samtidigt känner jag att det kan blir strakare mellan oss, med tiden. Just nu vill inte jag tänka på det hela, jag vill ta bara en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0