Det gör så ont

...igen. Det är D igen, jag tänker på honom för mycket. När vi var ute i tisdags, såg vi en fågel Igår kollade han upp vad det betyder. Och det betydelse var helt det som man önskat. Drömmen som kommer bli uppfyllt, sakta ( skrev han)...Igår kväll han åkte förbi och lämnade pengar, att jag kunde swisha honom. Sen frågade han något som kunde inte tro, men sen bara ungefär att han skojade. Jag svarade vi har inte bråttom, vi hinner med detta. Idag tog upp det igen med honom, men han har inte läst den sista jag skrev honom. Han måste vara hos sin flickvän kvar på sjukhuset, jag vet. Jag vet inte vad kommer han svara. Det allt känns bara inom mig så stark, när jag är nära honom. Man vill bara hålla honom, krama honom. Jag måste bara vara stark att inte bryta ihop. Det gör ont men det går över, och det kommer bli bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0