Ensam

Det börjar kännas mer och mer just nu att man är ensam. Jag blev tvungen att stänga av mobilen, jag klarar inte att det just nu. Och om D kommer ringa nu. Vi skrev lite, han frågade om jag var ledig. Han var i skogen. Sen ville berätta en sak, vad hände igår. Han skrev bara att vi prata senare. Igår hade liten julfika på jobbet och efteråt en nära väninna frågade om jag vill hänga på lite i stan. Vi kollade runt lite i butiker, tills vi stannade en liten butik. Det fanns jättefina kläderna, Vila . Hon kollade en tröja och bara frågade vilken färg är finaste. Jag svarade den orange, att gillar inte mycket mörka kläderna. Hon köpte den, frågade ska du inte prova. Och ber att packa den fint. Vi kom ut och ger den till mig, jag sa nej, det behöver inte jag. Hon blev så ledsen, sen tog emot, och tackade. Att någon bara gör såhär. Att någon ger ett present till mig, jag är inte van och blev så rörd . Det känns fortfarande så konstigt. Det tänkte jag berätta till D, han känner med henne. Men känner just nu att börjar mer och mer ta avstånd från alla. Det är så svårt , Den tiden är det svåraste för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0