Igår

...var ute med D på Verkö, plocka lite skräp och mata fåglarna. Det var fint att vara ute igen. Men sen när han körde mig tillbaka till bilen. Vi började prata om oss, det var han som tog upp det. Ungefär frågade om jag skulle vilja träffas igen, om jag kommer bli ledsen kanske. Men pratade om att det kommer inte hända under närmaste veckorna, eller kanske månader. Han måste ta hand om sin … men han vill ju fortfarande träffa mig, inte bara som vän. Det känns bra men kan bli lite jobbig för mig efteråt. Han vet om känslorna jag har och han vill inte såra mig. Han skulle aldrig göra det mot mig, om han är inte så säker med allt detta. Jag försöker att inte tänka så mycket på det. Det närmar sig jul och allt känns just nu så tufft. Idag lade upp annonsen airnb, om hittar någon som kan bo här, att vi kan åka bort i några dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0