Jobbigaste tiden

...är nu när man är ensam. Jag försöker nu bara att inte tänka så, utan att tänka att jag är inte ensam, jag har min bästa vän, jag har min dotter. Det är fortfarande jobbigt med D, men har lite pratat med honom och han förstår mig, han är vid min sida, och är betydelsefull och han sa att han älskar mig/ men vår kärlek är lite annorlunda just nu. Kärlek kan vara olika från person till person. Jag har aldrig känt något som jag känner med honom. Det är något mellan oss, som är så svårt att förklara, vi är så lika. Idag ska följa med honom till skogen, får lite frisk luft och kunna vara närheten av honom, mata fåglarna. Söndag ska åka ut och plocka skräp nu, det behövs nu göra. när det blåst in. Jag har räknat min ekonomi hit och ditåt, hur kommer jag klara det hela. Jag trodde att kunde betala av nu sängen, men det går inte. Idag har tagit fram och ska betala på fredag en liten del av de högsta krediter, Jag tar det sakta istället att betala av allt. Och sen kommer använda krediter när har ingen pengar kvar. Men målen är just nu att bli av med de alla krediterna innan jag fyller år. Det är stopp nu. Jag köper inte mer, bara när jag verkligen behöver något. Det finns hemma en del, som behöver. Köksbord är just nu prio ett, och det kommer jag troligtvis köpa på fredag när ska till Ikea. En sak i taget. Idag är det förmiddagen städ och tvätt som gäller. Kl 7 hade bokat tvätt tid, jag behöver tvätta sängkläderna och det lättaste är tvättstuga. Jag kommer räkna nu el varje månad ca 300kr, fick min första räkningen här nu. Trodde det bir mer, för att har tvättmaskin inne, men det är inte så dyrt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0