Julafton avklarat

Det gick bra, blev ledsen en del, men höll ut mig. Det var jobbigt att se alla glada ansikte sociala medier, men jag brydde om det alls. Jag gillade ju en del inlägg och lade upp själv en bra inlägg, delade en bild- julen handlar inte att öppna julklappar, det handlar om att öppna sitt hjärta. Det är min moto. Jag blev glad klapparna jag fick av J, det räcker för mig. Igår skrev lite med D, han ska idag till sin mamma. Jag skrev att han kan köra förbi att kan skicka lite potatissallad. Han blev glad för det och ska åka förbi idag. Han ska höra av sig nu idag, vet inte om det blir under dagen eller kvällen. Jag packade en liten present till honom med, men upptäckte att J hade öppnat en godisask ...jag blev besviken på henne att hon bara gjorde så. Men har inte sagt än till honom inget. Det är jätte tufft med henne just nu, när hon har " inget" att göra här hemma. Hon har inte än fixat sina grejerna hemma, allt ligger huller och buller och bara dammar. Jag har kollat igen min ekonomi, och det ser ut att hamnar i minus , igen. Har tagit mina sista dreams pengar och överfört, men det räcker inte. Mamma skickar säkert med paket pengar, men det kommer inte så snabbt fram. Jag smsa igår och sen hade hon ringt men orkade inte svara. På morgonen skrev att var hos en bekant och kom hem sent. Säkert ringer hon idag nu. Det är även svårt för mig att vara hemma, försöker hela tiden att göra hemma något. Nu håller på med tvätten, men blir mycket att tvätta hemma nu allt, ska kolla tvättstuga kanske nu istället. Att spara vatten hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0