Snart är det jul

...men det är en jobbig period för mig. Det är jobbigt att inte vara med någon, att inte dela den med någon man älskar i hela sitt hjärta. Jag har ju J, men det är inte som att ha någon bredvid. Det börjar kännas redan nu extrajobbig, att man vill bara gömma sig under täcken och inte alls att vakna. Såhär känner jag mig, men måste vara stark för det och att visa att jag mår bra. Innerst inne är jag sönder. Men jag vet att allt kommer lösa sig och kommer vara snart ihop med någon som "ser" mig. De känslorna finns fortfarande kvar. Det gör ont att veta att han är med henne. Tänk att det blir fyra år när vi träffades första gången, jag minns den dagen, den kvällen, det var redan nånting med honom från första dagen vi träffades. Vi har kommit närmare under de sista två år, det känns att det finns någonting mellan oss. Vi vet inte hur framtiden ser ut, men känner mig nära honom så lugn och trygg. Snart ska lagga maten till J, sen ska åka handla. Jag har ingen lust att handla när det är för mycket folk ute. Jag tänkte att handlar idag allt vad jag behöver att överleva jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0