Stopp

Jag var tvungen att trycka " stopp" knappen. Det känns just nu att jag behöver inte kontakt med andra i världen. Igår kväll svarade D- att jag ska meditera och han skrev hur ska tänka och att inte dra honom i min meditationen. Sen skrev även om det att vi båda har ljus i sig, glöm inte det. Hans den sista meddelande visade att jag måste pausa allt just nu. Han läste min meddelande och han vet nu hur jag känner. Det gör extra ont just nu när jag skrev honom och han vet det nu, jag var ärlig mot honom. Jag vet att han kommer säkert ringa under dagen eller skicka meddelande till mig. Jag vet att han bryr om mig så mycket och vill att jag ska bli bättre. Men stängde av mobilen helt nu, och vill inte sätta på det alls just nu. Idag vill bara göra absolut ingenting, men har hemma att städa och tvätta. Bara att vara här och nu och inte tänka så mycket på morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0