14.februari

Idag är det alla hjärtans dag. Jag sov jättedåligt, var helt trött igår när kom hem efter yoga. Redan klockan tre var jag vaken. Alarm kl5, för att skriva något i utvecklingssamtal ( jobb). Det är så svårt att skriva om sig själv, men fick iallafall nånting uppskriven. Imorgon fyller J år, jag har min present, som måste packa sen, ligger kvar i postlåda. Sen ska fixa tårta senare på kvällen. Tur att jag är ledig imorgon, kan ta det hemma lugnt. Kanske ska ta en sväng ute. På kvällen ska till bio med J, och så kommer jag jobba helgen. D fyller år, och vill skriva en fint text till honom, men vet inte vad ska jag skriva. Vill att han ska förstå hur mycket han betyder för mig. Jag hoppas att hittar en fint text. Det är kvällen, och börjar känna mig så ledsen....att vara ensamma...att inte ha någon,,,det är så svårt. Det är alla hjärtnas dag. Jag har tagit det ganska lugnt, men efter det när ser så många dela sin fina inlägg , det går så ont i hela mitt hjärta, och skrev nu själv en inlägg och så nu väntar jag att just han ska gilla min inlägg, jag vet inte vad är det som händer med mig. Det är alltid så tufft den dagen... måste bara bita ihop och vara stark. Jag måste göra det och inte ta in något negativt... Imorgon är det ny dag och J fyller år. Jag måste vara stark för henne. Jag kommer klara det tuffa tiden som jag har framför mig. Det kommer bli tuffa månader nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0