Dagarna som går

Jag har inte haft ork och tid att skriva här. Men allt är som vanligt. Igår var ute på Verkö,halva dagen. Först min första löprunda sen kom D, och vi jobbade lite i skogen, och matade fåglarna. Det är så skönt att vara i naturen och bara vara. Krama träd och känna naturens energi. Det hjälper mig mycket, när jag mår så dåligt, som allt känns. Det kommer just nu allt upp och ner. Jag försöker att vara stark, jag måste tänka positivt. Det är svårt just nu när våren är på väg, allt vaknar, mest ont gör när man ser andra att må bra med varandra, att vara med sin kära...känner mig så ensamt...men visar inte ut det. Det känns inne så trasig....man önskar bara att får träffa någon. När kommer jag bli hel och lycklig igen. Det är bra att man tänker inte så mycket på det, men det är så att man tänker och det blir verkligheten. Det händer ibland med mig. Ofta är det med D, tänker på honom, t ex kommer träffa honom ute i stan, eller att han ringer. Och det händer. Imorgon börjar ny månad, mars. Det är tufft redan nu, när har den ekonomiska krisen, att betala de räkningar som har kommit helt ingenstans. i två månader betalade J.s mobilräkningar, ca fyratusen...de pengarna skulle haft kvar och skulle betalat skulden. Nu har jag kvar så lite den pengar, som jag behållit till tandläkarkostnaden, ca tjugotusen, har bara sextusen kvar där. Så att blir en tufft räkning för det. Jag försöker inte tänka på det. Nu har börjat rensa lite hemma och kommer sälja allt vad kan. Jag behöver extrapengar nu,och inte slösa pengar. J behöver så mycket, nya kläderna, hon har nästan allt små. Nu helgen kommer hon rensa, så att kan se vad kan sälja. Jag hoppas att kan sälja nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0