Det blir bättre...

Igår skrev lite med D, jag skrev lite mer om mig, om mina sömnproblem. Och att har tagit sömntabletter och berättade när det allt började. Han tycker synd om mig att har haft de sömnproblem, och han tipsade en terapi som kan hjälpa mig att må ännu bättre. Jag funderar nu på det, och tycker det är en bra ide. Han ska ut till fåglarna, och kanske jag ska följa med. Han har inte svarat vilken tid ska han gå, för att jag ska till jobbet kl13, o måste vara hemma senast kl12, eller bättre innan. Hans mobil är avstängt, han sover fortfarande säkert. Jag vill inte stressa upp honom heller nu. Nu måste diska gårdagens disk och sen om jag hinner duscha . Jag var i skogen med D idag, det känns alltid så skönt att vara i naturen, mår mycket bättre alltid efteråt. Även fick lite prata med honom, jag behöver bara att komma ut hemifrån, det känns att är hemma för ofta , har inga andra riktiga vänner just nu. Jag började prata med honom helt plötsligt...hur skönt det skulle vara att bara komma ut i en el vecka, ingen mobil,vara i naturen, sova i tält...bara att slappna av och vara och rensa allt. Han blev så himla glad faktiskt att jag sa det, för att han haft samma tanke länge, och kollade även en klipp på youtube, som han kollade. Att kan hända att vi kommer planera en sånt trip, och kanske hittar någon mer som vill hänga med. Det skulle vara så skönt att bara komma ifrån allt, det skulle vara så bra för själen och kroppen. Även jag kollade den klippen och är så taggad för det. Vi kan börja med att kanske ta i några dagar, en helg i början att prova och känna efter det. Nu på kvällen gjorde lite yogaövningar och mediterade en stund. Det känns bra i kroppen idag, imorgon ska ta det bara lugnt och hoppas bli frisk att vara tillbaka på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0