Det finns alltid hopp att det blir bättre

Man måste bara tro på sig själv och tänka positivt. Det är en utmaning, men det går. Tidigare åren har varit ofta för negativ och varit så nere. Det är fortfarande tufft men med tiden har jag lärt mig mer att tro på mig själv. När man till exempel får något dåligt att hända i livet, något negativt, t ex nån räkning som ska betalas.Istället tänker man att man kan/klarar att betala istället att bara tänka på det, hur ska man betala den. Just nu har jag själv fått de oväntade räkningar, jag tänker positivt att kan betala de, Det finns alltid hopp. Jag har börjat tänka annorlunda och mer positivt. Jag har en vän som vägleder mig med detta, utan honom skulle inte börjat tänka såhär. Jag är så glad att jag har honom, min bästa vän kallar jag honom. Han fyller år nästa lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0