En ledig fredag

Idag är jag ledig och tänkte ta en sväng till stan. Mamma fyller år, och tänkte skicka ett litet paket till henne. Samt ska fixa mina pengar, så att kan betala för mobilen. Sen måste ta se hur ska göra alla räkningar nu som kommer. Det blir en tuff månad. Igår var ute i skogen med D, han sa att du behöver inte komma ute den 23, när vi ska kalka, om jag känner att orkar inte. Vi andra i gruppen ska fira honom den dagen, inte helt bestämt. än, men vi planerar den dag. Jag har sagt honom att ska vara med, och vill inte missa den. Men planerar att överraska honom. Efteråt började han,om nästa helg, om vill vara med, men du känner själv. Det börjar kännas att han pressar mig att vara med. Han vill att ska vara med. Nu har funderat det, och känner att tar helt paus från gruppen. Han har meddelat det även i gruppen. Jag försöker att ta det lugnt. Hemma har jag massor att göra. Städa, tvätthög bara växer, om hittar tid, ska tvätta redan idag lite. Förra gången fick tvätta bara i två timmar. Jag skulle stickat en ny tröja till mig, att det räcker garn, men nu skulle behöva mer garn, men kollade nu att det finns inte att beställa samma garn...hade redan hunnit sticka bakdelen. Men beställde ullgarn att börja sticka strumpor till min kära vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0