Helg

Nu är helgen slut. Det gick helt ok på jobbet. Idag kom x smsa och bråka med mig, han är riktig dum i huvudet, känner jag. Ingen ide att lyssna hans tjafs hela tiden. Han ä negativ verkan för mig. Lite skrev med D, han ska ut redan kl9 tiden till fåglarna. Jag skrev att ska ca kl10 vara där att kanske kommer vi ses. Han vill att ska höra av sig. Sen han ska till en tjejkompis, som ville fira honom. Jag tänkte skriva även till henne nu, att vi ska överraska D på lördag och hon vill vara med. Vet inte om hon kommer läsa nu, vi är inte vänner på FB. Jag skrev till en annan tjej som är i gruppen, hon läste och vi skrev, men hon svarar inte vänförfrågan...Vi kommer nu vara 6 som ska vara med på lördag. Det ska bli en kul dag, men ska träffa honom imorgon, känns lite tomt att träffa och bara gratta nu. Men ska säga inget. Igår färgade J sina hår, bara provade en slinga och idag hade hon slingat mer. Vet inte hur hon ser ut nu. Hon hade somnat när jag kom hem. Nu är det sportlov, hon ska till tandläkare imorgon på morgonen. Sen ska köra henne hem, om hon inte vill följa med till skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0