Helt trasig

Idag är det dagen när jag gråter så mycket, det finns så mycket inom mig att måste bara vara stark, men det är så svårt. Frågade D vilka dagar han ska ut till fåglarna, han svarade att måndag och torsdag, det vet du...blev så ledsen att han svarade så elakt. Jag skrev bara tillbaka att jag bara frågade...han skriver inte tillbaka. Jag vet inte varför han skrev så till mig,när han vet att jag mår redan så dåligt. Tårarna bara rinner....så ledsen är jag.Jag lyssnar lite lugnande musik, tände ett ljus. J fick sin mat, jag fixar min mat. Nu håller på med tvätten, som kommer inte hinna torka allt, och redan korgen ny tvätt som J lämnade. Imorgon ska börja kl 13, kanske tidigare, vet inte än det. Och D ska ut till fåglarna. Han kommer ju inte fråga om kan följa med, men tror inte att har ork att gå ut med honom...jag klarar inte det...jag klarar inte alls att ha någon kontakt med någon, just nu vet inte hur ska vara nu när det är kalkning ute, när ska överraska D, jag vet inte än om kommer vara mig själv eller inte. Jag vill bara att det allt ska vara över, jag vill inte tänka på det mer. Nu känner att är för ofta i mobilen med. Det ska jag inte alls att vara, stängde av igen men kollar hela tiden, om D svarar något tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0