Livet som berg och dalbana

Det går hela tiden upp och ner. Vissa dagar mår jag bra, vissa dagar är jag nere. Men lär mig att vara stark och inte tänka så mycket negativt, och försöker att vara mer positiv och har börjat lite mer att le. Just nu mår jag bra. Det är mycket som jag tänker. Allt är upp och ner, men tänker positivt. Idag hämtade ut boken från Biblioteket- om yoga och meditationen. Nu tänkte att börja läsa lite om det. Jag börjar blir vara intresserad av mer om det. För att det börjar hjälpa min själ och kroppen en del. Det kommer blir bättre med allt. Jag låter inte mer någon som skickar negativt att nå mig...det finns på jobbet några som har den negativ energi som vill göra illa mig, det känner jag men låter ingen så nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0