Mitt i veckan

Det känns just nu att är på väg till botten, men håller mig lugn. Det är vissa stunder så jobbig med allt. Mest är jag orolig om det att kommer bryta ihop nästa veckan när den jobbiga dagen närmar sig. Det gör redan nu ont, men jag försöker inte tänka på det. Tankarna blir verkligheten...det har lärt min kära vän. Igår började läsa min bok som lånade, om yoga och meditationen. Det börjar kännas just för mig, vad jag behöver. Att kunna lära sig att börja ta hand om sin själv , om börja släppa tankarna och leva här och nu. Det som var är borta. Och J som börjar bli nu extrajobbig. Nu börjar henne liv, hon är hela tiden sur och arg. Nu behöver lite egen tid, lyssna musik och läsa en stund boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0