Mobilräkning

...kom igen över 2300kr...jag blev så förbannad igen, gråt en del, arg och ledsen. Att betala igen på egen hand. Nu ska spärra de tjänster och stänga av, ringer när har hennes mobil. Direkt. Halva summan frågar nu att x ska betala. Varför måste jag ta den skit och alltid betala. Och kommer kräva honom att betala mer underhåll, jag har rätt för det. När barnet är 11 år är det 1700 kr , inte 1500kr. Han har kommit undan nu över fyratusen under två år. Det är redan för tufft om jag är tvungen att betala nu allt själv. Den mobilräkningen. Jag vet att han kommer skylla på henne eller på mig, som han alltid gör. Hon fick de höga räkningar efter hon fick hans gamla mobilen, det kan vara något som han använder själv kanske. Men kommer att kolla upp det allt. Jag skickade även till honom de räkningen nu. Han kommer inte undan nu. Jag pratade om det med D, han tycker att prata med nån som kan det och stänga av de direkt. Nu väntar när J ska hem. Jag vill inte tänka på pengar just nu...det är negativt och låter inte ta den över mina tankar eller låta det komma in i min kroppen... Bara att andas och ta det lugnt, det kommer lösa. En sak i taget. J fyller år på fredag och vill inte stressa henne om det på en gång. På fredag får hon den dag när hon ska vara glad på en hel dag. Vi ska äta god mat, gå till bio, äta tårta. Får sina fina presenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0