Nästa chock...

...kom idag. Jag ska betala till kommunen 1400kr för fritids för år 2017....samma visa som bostadsbidrag, tjänade mer än jag hade skrivit. Hur sjutton skulle visste jag det att inkomst ändrade när hade timanställd. Det känns en sten på mitt hjärtan just nu. Hur ska betala nu allt tillbaka..men vet att kommer klara det. Bara att planera nu att hamnar inte på botten och får hoppas att får någon skatt tillbaka i år. Det blir tufft nu med allt under de närmaste månader, när är tvungen att ta alla mina sparpengarna att komma klara mig. När läste det brev, var först helt förstörd, men sen bara andades lugnt och tänkte- jag kommer klara det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0