Solen

Det är en solig dag som snart är slut. Snart ska iväg, till Yoga. Ikväll blir det en warm yin yoga. Jag behöver den, det hat varit jobbigt igen i några sista dagarna. Det känns bättre att jag har lärt mig att inte tänka så mycket negativt, och försöker inte släppa in allt den negativt som är runt mig, inte de människor heller som bara vill komma och bita mig. Jag har blivit starkare nu. Idag kom jag hem och J sa, att mamma vet du, du behöver inte köpa den skrivare till mig. Jag behöver inte det. Igår jag förklarade henne om allt det köpande. Om man verkligen behöver det, kan man vara utan den. Nu tror att hon har börjat förstå mer det, att hon kan vara utan det. Jag blev så glad att hon kom själv på det. Samtidigt är hon nu, att hon vet inte vad ska hon ha istället. Jag bara sa, du behöver inte bestämma nu, du kommer ha kvar de pengar. Men hon bara, men det ska vara nån present. Imorgon ska jobba, sen på kvällen ska fixa tårta till henne. På fredag är jag ledig, tänkte åka själv till Verkö, ta en promenad där. Om D kommer inte nu höra av sig, om han ska gå mata fåglarna. Jag vet bara att han ska imorgon dit, att fixa de träd som har fallit. Kanske hans ska mata fåglarna samtidigt. Det vet inte jag. Men tänkte att skicka meddelande imorgon kväll. Sen ska ringa till denna Karin, ska prata igen om D- s överaskningskalas, som vi planerar. Nu ska fixa mig till yoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0