...tårarna

...kom igen. Jag är bara så ledsen , igen. Det kommer periodvis, när känner mig ledsen och besviken. Jag saknar någon just nu så mycket, om man bara skulle ha någon. Jag saknar närheten, att kunna vara med någon. Det gör så ont i hela kroppen, när man vet att alla mina vänner har någon..och jag är bara ensamma. Jag hatar att känna det. Jag visar inte mina känslorna, jag pratar inte om det heller. Jag får inte släppa in det, för att det är inte bra , att ha de i själen. Det är negativt och det blir inte bättre med det heller. Jag måste vara stark. Maten är i ugnen, väntar när J ska vänta. Jag lever bara för henne... hon betyder allt för mig. Mitt hjärta är fortfarande brusten...men en dag kommer någon som kan ge mig den kärlek som jag behöver att mitt hjärta ska bli hel igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0