Upp och ner tankarna

På morgonen vaknade J efter klockan sex och fick panik och svär och sprang hit o ditåt. Innan hon gick sa, att hon hatar mig...det gjorde så ont i mitt hjärta. Det är allt med puberteten att göra. Att man blir arg för ofta och skylla på andra allt. Det är tufft att vara ensamma med henne. Men är stark för det, och klarar det på egen hand. Jag vet inte än när ska ha min semester, det kommer bli förändringar nu, och jag tänker inte låta denna andra tjejen vinna, jag kommer kämpa rättvisa nu på jobbet. Imorgon ska till jobbet, hoppas det blir bättre nu med allt. Inga mer stress. Idag ska snart till tandhygienist, har inte fått samtal att det är inställd nu. Det kostar en del nu, men ska betala med andra kort. Lönen kommer ska betala av direkt den skulden. Jag betalade för mobilen hela summan, tyckte det var bättre. Hög ränta skulle haft på den summa. Det kommer bli tufft nu när ska börja med mina tandresa, kostar så mycket, men ska börja hos kliniken, sen ska fortsätter hos folktandvården, kommer bli dra ner summan som skulle betalat hos de. Efter det ska ut till fåglarna, ska meddela D snart. Och det har snöat en del nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0